konkurs link

newsletter

  • 24.9.2022, Imieniny obchodzą: Dora, Gerard, Teodor
 
 

ENDO zaprasza na wakacyjny konkurs!

ENDO zaprasza na wakacyjny konkurs!
Właśnie wystartował konkurs „Wakacyjna Przygoda z ENDO”, w którym dzieci za pomocą swoich plastycznych talentów mogą przedstawić letnie wspomnienie, inspirując się jedną z licznych grafik z koszulek marki Endo. Na autorów najbardziej kreatywnych prac czekają wspaniałe nagrody, w tym 2000 zł na zakupy w sklepie Endo.pl!
Marka ENDO, produkująca unikalne ubranka dla dzieci i niemowląt znana jest ze swoich kultowych t-shirtów z zabawnymi hasłami w języku polskim oraz autorskimi grafikami. Oryginalne linie dziecięcych t-shirtów stały się impulsem do zorganizowania wakacyjnego konkursu na najmłodszych, aby obudzić w nich kreatywność i razem z nimi przenieść się do świata wakacyjnych przygód.
 
Zadanie konkursu „Wakacyjna Przygoda z ENDO” polega na stworzeniu pracy plastycznej zainspirowanej jedną z grafik widniejących na koszulkach marki ENDO. W pracy wszystkie techniki plastyczne są dozwolone – od rysunku, poprzez wyklejankę, na modelu z modeliny skończywszy. Praca plastyczna ma nawiązywać do jednej z wakacyjnych przygód. Na miano wakacyjnej przygody zasługuje każde dziecięce wspomnienie. Zarówno rodzinny wyjazd na Mazury z pływaniem żaglówką, wycieczka w góry ze zdobywaniem kolejnych szczytów i zachwytem nad krajobrazem, ale również wizyta w zoo i zdobywanie wiedzy o licznych gatunkach zwierząt. Jedynym ograniczeniem jest dziecięca wyobraźnia i to ona jest kluczowa w zadaniu konkursowym.
 
Zgłoszenie pracy konkursowej polega na wysłaniu jej skanu lub zdjęcia przez Rodzica lub prawnego Opiekuna oraz wypełnieniu formularza konkursowego dostępnego na stronie konkursowej Endo.pl w dniach od 5 lipca do 1 sierpnia. Do zgłoszenia należy dołączyć link do koszulki ENDO, która stanowiła inspirację do pracy plastycznej. W dniach 2-15 sierpnia odbędzie się głosowanie na stronie ENDO.
 
O tym, kto wygra, zadecydują głosy internautów oraz ocena Zespołu Kreatywnego ENDO. Ogłoszenie Zwycięzców będzie miało miejsce w dniach 16-20 sierpnia.
 
Nagroda główna za zajęcie pierwszego miejsca w konkursie to 2000 zł na zakupy w sklepie Endo.pl. Laureaci trzech kolejnych miejsc otrzymają po 1000 zł do wykorzystania w sklepie Endo.pl.
 
Na uczestników czekają też wyróżnienia przygotowane przez Partnerów konkursu:
• 10 zestawów od firmy Kneipp zawierających: Olejek do Ciała Kneipp Bio Oil dla mam, pomadki ochronne do ust, książeczki „Mały Wilczek” i „Mały Jelonek” autorstwa Joanny Kowalczyk-Bednarczyk, plecaczki i malowanki dla najmłodszych.
• 12 gier planszowych od firmy Granna: 6x Kopciuszek, 6x Jaś i Małgosia
• 5 kodów na zakupy o wartości 200 zł od producenta butów Bartek
• 12 książek „Tajemnica meczu” Martina Widmarka od Wydawnictwa ZAKAMARKI
 
Zapraszamy do udziału w konkursie i życzymy powodzenia!!!
 
Więcej informacji na stronie: https://endo.pl/konkurs.html
 
Partnerzy: Kneipp, Granna, Bartek, Wydawnictwo ZAKAMARKI
 
Patroni medialni: MamaDu.pl, Dobra-mama.pl, Egaga.pl, Qlturka.pl, Designteka.pl, Sportowarodzina.pl, Egodziecka.pl
Opublikowano w: Ciekawostki

Czytaj także

Nordic Walking – postaw na mądry ruch

Chodzenie z kijkami, bo tak potocznie nazywa się Nordic Walking, to doskonały pomysł na spędzenie letniego popołudnia. I choć wydawać się może, że sport ten zarezerwowany jest wyłącznie dla seniorów, to uprawiać go może każdy, bez względu na wiek i płeć. Jak zacząć chodzić z kijkami, by nie nabawić się kontuzji? Oto odpowiedź.

Rekordowa frekwencja na Bike Maraton

Już ponad 1100 osób zapisało się do startu w XIV edycji największego w Polsce cyklu zawodów rowerowych dla amatorów. W tym roku na Bike Maraton składa się 10 imprez organizowanych od kwietnia do października w najbardziej malowniczych miejscowościach Polski.

Jubileusz ikony outdooru z Kanady - Kamik świętuje 120. urodziny!

Historia brandu specjalizującego się w produkcji śniegowców na ekstremalnie niskie temperatury sięga 1898 roku. Rodzinny biznes na przestrzeni lat rozrósł się do pokaźnych rozmiarów. Dziś firma Genfoot Inc, właściciel marki Kamik, zatrudnia ponad 400 pracowników i obecna jest na pięciu kontynentach, w blisko 50 krajach, w tym - od 2011 roku - również w Polsce. Niezmiennie kultywuje swoje tradycje i czynami podkreśla swoje proekologiczne podejście biznesowe. Tu działalność zgodna z zasadami Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) jest fundamentem działania, nie chwilowym trendem na potrzeby celów PR-owych. Troska o środowisko naturalne, zatrudnianie lokalnych pracowników i bazowanie na materiałach od lokalnych dostawców - również tych pochodzących z recyklingu - stanowią podstawę produkcji Kamika. Poznajcie brand, który za pomocą sloganów #KamikStepOutside oraz #FreeYourPlay namawia rodziny do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu. Przed Wami historia Kamika - 120-letniej ikony kanadyjskiego outdooru.

„Gole wszech czasów” - recenzja książki

Na okładce przeczytać można, że to książka nie tylko dla fanów futbolu. Trudno w to jednak uwierzyć, bo czy książka o piłce nożnej może zainteresować kogoś, kto tego sportu nie lubi i się na nim nie zna?

SUPA STRIKAS, Części 1 i 2 (odcinki 1-13) – nowość na DVD

Futbolowe emocje na najwyższym poziomie na najsłynniejszych stadionach świata z superdrużyną Supa Strikas na DVD od 24 maja!

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.

UWAGA! Ten serwis używa plików cookies i podobnych technologii. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej informacji o plikach cookies w dziale Regulamin.