
Prawie ¾ respondentów uważa, że rower to najlepszy dla zdrowia i ekologiczny sposób przemieszczania się. Dane te pokazują długofalowy trend coraz większej popularności rowerów wśród Polaków. Co najważniejsze, prawie 60% Polaków uważa, że rower to ich ulubiony sposób poruszania się.
Dla większości ból pleców może być następstwem lat zaniedbań. Jednak co, jeśli jest on czymś normalnym już dla 13-14 latków? Od września rusza ogólnopolska kampania edukacyjna w szkołach ponadpodstawowych. Z wykonanych dotychczas wstępnych badań wynika, że aż 74% uczniów odczuwa ból pleców. Dla części jedynym „sportem” jest spacer, a aż 11% z nich z powodu bólu już zażywa leki przeciwbólowe.
Marka odzieży rowerowej HAWKYto polska,rodzinna firma, która powstała z zamiłowania do kolarstwa i pasji rowerowej. Właścicielka – Anna Jastrzębska – mówi, że pomysł na założenie marki z odzieżą sportową wyszedł od jej córki, która często narzekała na brak odpowiedniej odzieży oraz wystarczającej oferty dla dzieci w zakresie strojów sportowych i rowerowych. I tak się zaczęło.Firma na początku specjalizowała się głównie w strojach sportowych dla dzieci. Z czasem na podstawie opinii i pytań klientów zaczęła rozwijać również linię rowerową dla dorosłych.