konkurs link

newsletter

• 27.9.2021, Imieniny obchodzą: Damian, Wincenty, Kosma

Gdzie na wypad

Zima i wieś - idealny pomysł na wypoczynek

Mieszkasz w dużym mieście? Twoja codzienność to bieg na trasie: szkoła - praca - dom - czasem jakaś rozrywkowa „odmiana”? Dzień za dniem ucieka, właściwie lubisz taki rytm życia, po jakimś czasie orientujesz się jednak, że z pewnością czegoś nie zauważyłeś. Zielone liście stają się żółte, opadają, zastępują je płatki śniegu. Wszystko stało się jasne - mija właśnie kolejny rok.

392 km i ani jednego samochodu – wyprawa rowerowa z dziećmi Szlakiem Pięciu Rzek

Zwiedzanie Europy na rowerach powoli staje się w naszej rodzinie świecką tradycją. Po wielu wyprawach mieszanych, czyli takich, gdzie podróże rowerowe łączyliśmy z przejazdami samochodem, i objechaniu w ten sposób z dziećmi niemal całej Danii, fragmentów Szwecji, Litwy, Łotwy i Estonii, przyszedł czas na wyprawę w 100 proc. na dwóch kółkach. Kilkudniowe pobyty na jednym kempingu i kilkudziesięciokilometrowe wycieczki rowerowe zastąpić chcieliśmy codziennym pokonywaniem sporych dystansów, poznawaniem każdego dnia innych miejsc i korzystaniem z kolejnych kempingów.

Niemcy, Szwajcaria i Austria w tydzień, czyli rowerami wokół Jeziora Bodeńskiego

Po wielu wyprawach mieszanych, czyli takich, gdzie podróże rowerowe łączyliśmy z przejazdami samochodem, i objechaniu w ten sposób z dziećmi niemal całej Danii, fragmentów Szwecji, Litwy, Łotwy i Estonii, przyszedł czas na wyprawę w 100 proc. na dwóch kółkach. Kilkudniowe pobyty na jednym kempingu i kilkudziesięciokilometrowe wycieczki rowerowe zastąpić chcieliśmy codziennym pokonywaniem sporych dystansów i poznawaniem każdego dnia innych miejsc i korzystaniem z kolejnych kempingów.

Polska w atrakcje bogata - propozycje na jesienne wycieczki

Jesień mamy w tym roku piękną, ciepłą i słoneczną. Warto wykorzystać sprzyjającą aurę na weekendowe wycieczki z dziećmi. Niech radosne odkrywanie świata razem z maluchami przyniesie waszej rodzinie chwile szczęścia i pozytywnie nastroi do zbliżającej się zimy! Oto nasze propozycje na najbliższe weekendy.

Po prostu Śnieżka - relacja z rodzinnego wypadu

Córcia ma już 7 lat. Postanowiliśmy zatem zdobyć Śnieżkę, najwyższy szczyt Karkonoszy. Wznosi się on na wysokość 1602 m n.p.m. i wygląda trochę jak piramida, która zbudowana jest m.in. z  hornfelsów - pewnego rodzaju skały.

Kanały, wiatraki i ser edamski – relacja z rowerowej wyprawy po Holandii i Belgii

Kończąc w lipcu 2013 roku wyprawę po Niemczech, kiedy to w dwa tygodnie udało się nam przejechać na rowerach 738 km – z dziećmi w wieku 7 i 9 lat, już planowaliśmy następną eskapadę. Padł pomysł, by odwiedzić Benelux. Gdy wiele miesięcy później przystąpiliśmy do określania trasy, wyszło, że wszystkiego nie uda się zobaczyć, dlatego obszar zawęziliśmy do Holandii i Belgii (i to też tylko fragmentów).

Morze aktywnie - Ustka

Ustka w ostatnich latach przeszła sporą metamorfozę. Z małego portowego i trochę zaniedbanego miasteczka stała się pięknym i zadbanym kurortem. Co prawda nie może poszczycić się molo na miarę Międzyzdrojów czy też imponującą latarnią morską, za to nadrabia wyjątkową atmosferą, którą trudno znaleźć w popularnych, tłocznych kurortach. W tym roku, po raz kolejny, plaża wschodnia w Ustce otrzymała ekocertyfikat Błękitnej Flagi. Do Ustki zachęca również jedyny w swoim rodzaju mikroklimat, dwie zupełnie różne plaże, urokliwe trasy rowerowe oraz spływy kajakowe.

Spływ tato, dziecko i Wkra

“Tato i dziecko - wspólna przygoda” pod takim hasłem popłynęliśmy na spływ kajakowy rzeką Wkrą. To już nasza ósma wyprawa kajakowa w ramach tej akcji.

UWAGA! Ten serwis używa plików cookies i podobnych technologii. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej informacji o plikach cookies w dziale Regulamin.